Kulcsos trükkel lopta a drága BMW-ket Németországban egy magyar páros
Egyszerű volt a módszerük, és működött is egy ideig.
Egyszerű volt a módszerük, és működött is egy ideig.
Nem a húszmilliós Mercedeseké, de van egy olyan kategória, amit már nem is zárnak be.
Egy román sofőr vezette a szerelvényt.
A régi KGST motor sokadik virágkorát éli, ami meglátszik a lopási mutatóin is.
Egyre kevesebb az ellopott személyautó, tavaly három olyan megye is volt, ahol egyetlenegyet sem vittek el.
Több mint ötezer lopott autótól eljutottunk az alig ötszázig.
Néhány óra alatt összejött 40 millió forintnyi lefoglalt zsákmány.
Hagyományosan elsőként az Autóvadász civil egyesület adatait lehet megismerni az ellopott autók számáról, a rendőrség hivatalos adatai márciusban szoktak megjelenni.
Úgy tűnik, nem véletlen, hogy annyiszor szerepel a magyar hírekben is, hogy olasz vagy luxemburgi lopott autót fogtak a határon.
Megfordult a trend. A fővárosban annyit javult a helyzet, hogy „felzárkózott mellé” az ország többi része.
A Toyota C-HR-en ott van egy bérautós cég matricája is, akár kölcsönzött is lehetett.
Jellemzően persze továbbra is abból visznek sokat, amely típusból sok van az utakon.
Persze a fővárosi szám tizede a Bács-Kiskun megyei városé.
Egy ellopott Skoda miatt mentek a rendőrök, de volt még egy-két másik lopott autója az elkövetőknek.
Ment volna tovább a szerb határon túlra.
Az egyre ritkább NDK-s „papírautóra” vélhetően célzottan vadásznak a tolvajok. Többet visznek el belőlük, mint Mazdából például.
Egy biztosítási kockázatelemző társaság tizenegy modell lopásvédelmi rendszerét vizsgálta.
A lopás úgy tűnik, jobban ment, mint az autóvezetés.
A rendőrség kapott el egy párost, akik legalább hét lopott autót bontottak szét egy pilisvörösvári garázsban.